Oldalak


A KÁRMELHEGYI SKAPULÁRÉ IMÁJA

Boldogságos Szűz Mária Kármelhegy ékessége és fénye! 
Ki különösen kegyes szemmel tekintesz arra, aki áldott ruhádat viseli. 
Tekints reám is kegyesen, és fogadj a te szerető Édesanyai oltalmad palástja alá.
 Erősíts meg, hogy gyarlóságomat leküzdhessem 
és gyarapítsd bennem a hitet, reményt és a szeretetet. 
Ékesítsd fel lelkemet kegyelmeiddel és erényekkel, 
hogy Isteni Fiadnak mindenkor kedve teljék bennem.
Állj mellettem életemben, vigasztalj halálomban édes jelenléteddel, 
hogy a mennyben mint a te gyereked áldhassam a Szentháromságot
 most és mindörökké. Amen.
Forrás ~ Internet

SKAPULÁRÉ IMA

Máriához, drága Szűzanyánkhoz, tisztelettel járulunk.
Őt dícsérje hangos énekével. bizodalmas szózatunk.
Skapuláré szende Királynéja, kármeliták kegyes pártfogója,
Jóra térő bánatos kebellel, lábaidhoz borulunk.

Máriában kelt fel a világnak tiszta fényű csillaga.
Benne támadt lelki üdvösségünk, leggyönyörűbb hajnala,
Üdvözölt légy Kármel Ékessége, szétsugárzó kegyelmed edénye,
Telt edény és benne sebeinknek gyógyerejű balzsama.

Máriánál, égi pártfogónknál, van segítség, oltalom.
Mint a harmat, száll szívéből ránk is, csendesítő bizalom.
Hét örömmel áldva Istenünktől, szent öröm közt vált meg életétől
Elvitetvén mennynek országába, örök élte vigalom.

Máriának vállruhája rajtunk, gyermekének ismeri.
Ki beírva egylete sorába, e közös jelt viseli.
Ékesítve szent ruházatával, mint erős szent védő pajzsával,
Lelkünket a szörnyű kárhozatnak lángja már nem égeti.

Máriáért lelki fegyverekkel, szent örömmel harcolunk.
Mert hazánknak ő dicső Vezére, ő Királyné asszonyunk.
Bölcs vezére minden harcainknak, kísértések hogyha megrohannak
Szűzanyánk végy karjaidba minket, amidőn majd meghalunk. Amen.

Forrás ~ Internet

IMA A KÁRMELHEGYI BOLDOGASSZONYHOZ

Nehézségeim vannak: segíts engem.
A lélek ellenségeitől: ments meg engem.
Tévedéseimben: világosíts meg engem.
Kétségeimben és bánatomban: bátoríts engem.
Betegségeimben: erősíts meg engem.
Amikor lenéznek: vidíts fel engem.
A kísértések idején: védelmezz engem.
A nehéz órákban: vigasztalj meg engem.
Anyai szíveddel: szeress engem.
Mérhetetlen hatalmaddal: oltalmazz engem. Amen.

Forrás ~ Internet

KÁRMELHEGY ÉKESSÉGE

Óh boldogságos, szeplőtlen Szűz,
Kármelhegy ékessége és fénye,
ki különösen kegyes szemmel tekintesz arra,
aki áldott ruhádat viseli; tekints reám is kegyesen
és fogadj oltalmad palástja alá.

Erősíts hatalmaddal, világosítsd meg lelkem homályait
 bölcsességeddel, s gyarapítsd bennem 
a hitet, reményt és szeretetet.

Ékesítsd föl lelkemet kegyelmekkel és erényekkel,
hogy isteni Fiadnak mindenkor kedve teljék benne.

Állj mellettem életemben, vigasztalj meg halálomban
édes jelenléteddel és mutass be a Szentháromságnak
mint gyermekedet és ájtatos szolgádat, hogy a
mennyországban örökké dicsérhesselek és áldhassalak. Amen.

Kármelhegyi Boldogasszony, könyörögj érettünk!
Jézus Szíve, jöjjön el a Te országod! Amen.

Forrás ~ Internet