Oldalak


BETEGEK ~ SZENVEDŐK FOHÁSZA

Fájdalmas Jézusom Te hozzád fordulok
Gyógyíts meg engem, mert nagyon beteg vagyok
Hullajtom könnyeim, imát rebeg ajkam
Fájdalmas Jézusom könyörülj meg rajtam

Vérző keresztedet, szívemhez szorítom
Sebzett lábaidat könnyemmel áztatom
Ájult szent szívedre csókot hint az ajkam
Fájdalmas Jézusom könyörülj meg rajtam.

Jézusom Te szenvedtél én is most szenvedek
Szenvedésbe tűrtél add, hogy én is tűrjek
És ha megtisztultam a a szenvedők tüzébe
Szeress mindig jobban végy kegyelmedbe.

Fájdalmas Szűz Anyám tengernyit szenvedtél
Ki szenvedőknek édesanyja lettél
Fájdalmas Szűz Anyám segíts a szenvedésben
Hálás leszek érte itt és fen az égben

És ha Isten keze tisztít és megpróbál
Összekulcsolt kézzel fohászkodom hozzád
Fájdalmas Szűz Anyám imádkozzál értem
Az Úr Jézus Krisztus így gyógyít meg engem

Édes Szűz Anyánk ha valami fáj nekem
Panaszkodom, kinek is mondanám
Hallgass meg hát engem édes Szűz Anyám
Nehéz óráimban adj nekem erőt

Hiszen Te vigasztalsz sok-sok szenvedőt!
Nálad minden bűnös oltalmat talál
A benned bízóknak nem fáj a halál
Tőlünk távozóknak bánatuk nincsen

Akik arra kérnek Szűz anyánk segíts meg!
Hozzád imádkozom árvák anyja vagy
Akinek kegyelme mérhetetlen nagy
Téged dicsérni nem szűnik meg szám

Emelj fel magadhoz édes Szűz Anyám
Egyetlen a lelkem várja őt az ég
Megmenteni időm ki tudja lesz-e még
Oly rövid az élet oly biztos a halál

Az utolsó óra vajon hogyan talál?
Megváltó Jézusom adj kegyelmet
Hogy megmentsem egyetlen lelkemet. Amen.

Forrás ~ Internet